۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷

در کهگیلویه و بویراحمد؛

معرفی آثار برتر جشنواره مجازی تولید فیلم کوتاه حوزه هنری در یاسوج

معرفی آثار برتر جشنواره مجازی تولید فیلم کوتاه حوزه هنری در یاسوج

یاسوج- بهترین آثار جشنواره مجازی تولید فیلم کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با شعار در خانه بمانیم توسط کارشناسان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری گفت: جشنواره فیلم کوتاه به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صورت مجازی، با موضوعات در خانه می‌مانیم، کرونا و ایثار اجتماعی، کرونا و حقوق مردم، کرونا و همبستگی ملی، کرونا واخلاق اجتماعی، کرونا و خانواده برگزار شد.

اکبر آئین ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها طی فراخوانی هنرمندان را دعوت به تولید فیلم کوتاه در قالب مستند، داستانی، انیمیشن و موشن گرافیک کردیم.

آئین تصریح کرد: در مجموع تعداد ۱۸ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که پس از کارشناسی توسط کارشناسان ۱۰ اثر در قالب‌های مختلف به عنوان آثار برتر برگزیده و انتخاب شدند.

مسئول واحد هنری‌های تصویری حوزه هنری با اشاره به آثار انتخاب شده، تصریح کرد: دو اثر استاپ موشن "چرت و پرت"و " کرونا" به کارگردانی رضا پورزارعی، انیمیشن "یک اتفاق ساده" از نفیسه خوانساری و فیلم کوتاه "به یاد آنها" به کارگردانی زهرا یزدانی و همچنین فیلمهای کوتاه "خواهش" و "اشک‌های یک پدر" به کارگردانی سید جواد هادی اصل، "پاکبان ضد ویروس نیست" و کلیپ " کرونا" از سعید کریمی، کلیپ "انقلاب از ابتدا تا کنون" از رضا دانش پژوه و موشن گرافیک " کرونا" از حمید شیر مردی از جمله اثار انتخابی جشنواره تولید فیلم‌های کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد بودند.

کد خبر 4906133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha